2021-2022 Annual Report | Informe Anual 2021-2022

We invite you to explore our 2021-2022 Annual Report to discover how our clients and KTA have been journeying together toward a reimagined food system this past year.

The report provides a deeper look into client operations, institutional level projects in the marketplace, and KTA’s organizational focuses. We appreciate your ongoing support of our client farmers and ranchers, and hope that we continue to grow alongside each other as we work toward a food system based in community, justice, and ecological responsibility.

Le invitamos a explorar nuestro Informe Anual 2021-2022 para descubrir cómo nuestros clientes y KTA han viajado juntos hacia un sistema alimentario reinventado este último año.

El informe profundiza en las operaciones de los clientes, los proyectos a nivel institucional en el mercado y los enfoques organizativos de KTA. Apreciamos su apoyo continuo a nuestros clientes agricultores y ganaderos, y esperamos que sigamos creciendo juntos mientras trabajamos por un sistema alimentario basado en la comunidad, la justicia y la responsabilidad ecológica.